Cum să pierzi grăsime ectopică. Sarcina extrauterina (ectopica): Cauze, Simptome & Tratament

Sarcina ectopica (extrauterina)

Cum arde grăsimea de pe corp. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

In trecut, toti cei ce doream un corp mai musculos si mai atragator, treceam an de an printr-un carusel de crestere in masa si definire. In perioada verii, cand vroiam sa aratam cat mai bine sau cand venea vremea unui concurs de culturism incercam sa ardem grasimea si sa definim cat mai tare muschii, iar in extra-sezon incepea perioada de masa bulking.

Regulile erau simple: Mananci o data la ore pana este plin. Chiar daca pieptul de pui cu orez erau mesele de referinta, nu era nici un stres daca mancai pizza, placinte, inghetate si alte cele.

cum să pierzi grăsime ectopică studiu de pierdere în greutate ghrelin

Atata timp cat numarul de pe cantar continua sa creasca, totul era bine. De obicei rezultatele nu era placute la ochi, dar majoritatea nu ne faceam griji stiind ca vara viitoare cand incepem sa definim masa musculara vom arata mult mai bine. Cum sa pui la indoiala judecata asta cand toti culturistii pe care ii vedeai prin reviste o aplicau cu succes?

Sfaturi pentru arderea grasimilor

Prin urmare, o gramada de tipi au urmat acest model si au crescut mari in toate dimensiunile. Iar daca judeci succesul dupa numarul de pe cantar, cu siguranta au reusit. Din pacate, extrem de multi dintre acestia nu cum să pierzi grăsime ectopică mai ajuns niciodata sa cum să pierzi grăsime ectopică de stratul de grasime. Ceea ce nu gasesti mentionat in nici o revista e ca acesti culturisti de top nu sunt ca mine si ca tine. Nu numai ca un genele exceptionale, dar si slăbește kurtz steriozi care le dau un avantaj inegalabil.

Sarcina extrauterina (ectopica): Cauze, Simptome & Tratament

Pentru fiecare culturist care face bulking apoi definire, exista mii te tipi care fac bulking, se ingrasa prea mult, isi dau peste cap hormonii si nu ajung niciodata la corpul atragator pe care si-l imaginau la inceput.

Iti dau un exemplu: Sa zicem ca a venit toamna, nu mai trebuie sa te dezbraci la strand, si incepi perioada de masa. Te antrenezi din greu, mananci tot ce apuci, cu cat mai mult cu atat mai bine, si peste luni ai kilgrame in plus pe cantar. Suna extraordinar. Dar chiar ai castigat? Poate impingi mai mult la piept si la presa pentru picioare… poate ai castigat cativa centimetrii in jurul coapselor si a bratelor… dar chiar esti mai bun?

Esti mai aproape de corpul atragator? Nu cred. Pentru un avansat natural,  0.

Totusi, foarte putini norocosi genetic pot pune muschi in acest ritm. Daca faci un calcul, presupunand ca esti unul dintre norocosi, ai ajunge la 3 maxim 6 kilograme de masa musculara… o diferenta enorma fata de cele kg pe care uitii tipi le pun in perioada de masa. E clar ca cu atata grasime nu ai cum sa arati bine, decat daca te atrage look-ul de bodyguard.

E clar ca nu poate fi prea sanatos, si e clar ca nu te poti misca la fel de usor sau de rapid ducand atata grasime dupa tine.

corpul grăsime când arde

Dar exista si alte dezvantaje, mai greu de observat: Iti e Tot mai Greu sa Cresti in Masa Musculara Cand grasimea corporala iti creste semnificativ, poti fi sigur ca sensitivitatea la insulina iti scade. Nu am sa intru in toate detaliile, dar ceea ce trebuie sa stii este ca insulina e un hormon care transmite muschilor si celulelor de grasime sa utilizeze si sa stocheze nutrienti.

In mod ideal, celulele musculare absorb glucoza si aminoacizii din sange cand insulina le trimite mesajul de a se deschide. In esenta, cu cat esti mai gras, cu atat iti schimbi fiziologia pentru a favoriza depunerea de grasime in locul refacerii si dezvoltarii masei musculare.

Depui Mai Multa Grasime in Zonele cu Probleme Un alt dezavantaj major este faptul ca majoritatea oamenilor vor depozita majoritatea grasimilor in locuri — spre exemplu, pe burta si aripioare. Pana in acest punct, execesul de nutrienti e stocat in celule existente de grasime, crescandu-le volumul.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

De aici incolo, alte celule de grasime sunt create si urmeaza a fi umplute pe masura ce continui bulking-ul. Iar acest îmi pierd greutatea e un dezavantaj major, deoarece e foarte greu daca nu chiar imposibil sa scapi de celule de grasime.

Cand slabesti si arzi grasimea, ceea ce faci defapt e sa le golesti pe cele existente — un fenomen natural si usor. Dar distrugerea unor celule e total altceva. Prin urmare, repetarea acestor perioade de masa fara o cum să pierzi grăsime ectopică seminificativa a grasimilor intre timp, sau exagerarea cu bulking-ul, duce la mai multa grasime exact in zonele neatratatoare care te deranjeaza mai mult.

Grasime de care va fi tot si tot mai greu sa scapi. Muschi Pufosi Un alt dezavantaj al dietei de bulking este un fenomen numit depozitarea ectopica in locuri anormale a grasimilor. Cand esti in timp necesar pentru a pierde grăsimea corporală de masa si urmezi un regim de bulking in care mai mult e intotdeauna mai bine,  corpul incepe la un moment dat sa stocheze excesul de calorii nu numai in celulele de grasime dar si in zone mai putin normale, precum in ficat, pancreas si in cadrul muschilor.

Acesta depozitarea a trigliceridelor grasimilor in cadrul muschilor duce la un aspect moale si pufos.

cum să pierzi grăsime ectopică 48 și se luptă să slăbească

Dar problema e mai mare… Aceste depozite de grasime din cadrul muschilor pot inhiba sinteza proteinelor si incetinii seminificativ cresterile ulterioare in masa musculara.

Cu alte cuvinte, nu numai ca muschii iti arata mai pufosi, dar te lovesti de un alt mecanism care-ti saboteaza cresterile ulterioare. Daune Metabolice De fiecare data cand treci prin acest ciclu de perioade de masa si perioade de definire, iti va fi tot mai greu sa arati mai bine.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Fenomenul e oarecum legat de conceptul daunelor metabolice — in care rata ta metabolica scade tot si tot mai mult pana in punctul in care slabirea e aproape imposibila, iar crestrea in greutatea apare la cel mai mic surplus. Chiar daca daunele metabolice sunt asociate mai mult cu femeile ce participa la competitii de culturism, barbatii pot suferii de aceleasi probleme, chiar daca intr-o masura mai redusa.

Iata un scenariu foarte posibil: — Vine toamna si incepi perioada de masa cu o dieta de bulking. Chiar daca te-ai chinuit cu o dieta de slabire in cele 3 luni, e posibil ca sensitivitatea la insulina a muschilor sa nu se schimbe semnificiativ iar rezistenta anabolica sa nu fi disparut complet.

Sarcina ectopica (extrauterina)

Prin urmare, din kilogramele care le vei pune pe tine, un procent mai mare vor fi din grasime si un procent mai mic din muschi. E un cerc vicios si inutil. Cu siguranta culturistii au facut asta de zeci de ani incoace si multi campioni au avut succes cu acest protocol. Deci cu siguranta poate functiona… Dar gandeste-te si la sutele de culturisti care au aratat exceptional la primele concursuri, dar nu au mai reusit sa ajunga niciodata la acel nivel de definire.

Gandeste-te la zecile de mii de tipi care pur si simplu vor sa arate mai bine, imita culturistii, si arata ba un pic mai grasi, ba un pic mai slabi, dar aproape la fel vara de vara — niciodata cu mult mai bine ca la inceput. Nu are nici un sens sa treci prin acest carusel de slabire si ingrasare. Sa arati gras si pufos o mare parte a timpului, sa-ti dai peste cap hormonii si sa-ti ingreunezi cresterile in masa musculara… ca apoi sa te chinui cu diete restrictive si o gramada de efort fizic pentru a arde grasimea in timp ce te rogi sa nu pierzi si din masa musculara.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

E absurd. Nu trebuie sa depui si grasime ca sa cresti in masa musculara, si nici nu trebuie sa mananci doar piept de pui cu orez sau ton cu salata toata viata.

cum să pierzi grăsime ectopică tânăr pierdere în greutate

Totul tine de nutritie. Incepe sa afli mai multe despre nutritie in videourile introductive despre proteinecarbohidrati si grasimi. Muschii nu iti vor mai fi pufosi si acoperiti de grasime, ci densi si definiti. Folosind o nutritie inteligenta de slabire, nu numai ca vei arata mai bine, dar iti vei optimiza mediul hormonal si ameliora rezistenta anabolica, reusind sa cresti mai usor in masa musculara pe viitor.

Ațiputeafiinteresat