Modalități dovedite de pierdere în greutate, 11 modalități dovedite de a pierde greutatea fără dietă sau exerciții fizice

Mersul cu bicicleta la serviciu Un stil de viață sedentar combinat cu pasivitate poate duce la probleme de sănătate. Chiar și puțină activitate fizică poate ajuta, chiar și mișcările de nervozitate ale corpului fidgeting. Aceasta este probabil cea mai bună traducere a activității, pe care o facem cu toții uneori, mișcările nervoase tipice ale mâinilor și ale picioarelor în timp ce stăm jos.

Cu aceste mișcări sunt asociate rezultatele unui studiu din Acest studiu s-a desfășurat timp de 12 ani la peste Puteți susține arderea caloriilor, de exemplu, prin urcarea scările.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Încercați să vă gândiți la acest luru în timp ce vă apropiați de scara rulantă din centrul comercial. În plus, dacă consumați mâncare picantă, susțineți metabolismul.

Acest lucru se datorează unui ingredient numit capsaicină, care îmbunătățește activitatea metabolică și reduce ușor pofta de mâncare. După o perioadă scurtă de timp, s-a constatat că capsaicina stimulează terminațiile nervoase din piele, crește secreția de acid gastric și provoacăo senzație de ardere pe mucose.

De-a lungul timpului, au fost izolate substanțele asemănătoare cu capsaicina, care au fost denumite — capsaicinoizi.

SLABIRE: Pierderea in greutate vs Slabirea din grasime \u0026 dieta de 20 de minute - dieta si nutritie

Există 4 mecanisme care dovedesc această proprietate a capsaicinei pentru corpul uman[10]: Reduce adipogeneza și suprimă acumularea de grăsime în organism Influențează hipotalamusul din creier — crește sațietatea, reduce pofta de mâncare și sensibilitatea la leptină Crește activitatea țesutului adipos brun Își schimbă funcția în tractul gastro-intestinal și în microbiomul intestinal Mai simplu spus, reduce acumularea de grăsime, crește nivelul de sațietate și susține termogenezașireglează și hormonii intestinali și microbiomul.

Există mai multe studii care arată efectele capsaicinei asupra pierderii în greutate. Rezultatele cercetărilor din arată faptul că, un consum crescut de energie este asociat cu consumul de capsaicinoizi. S-a constatat o creștere a consumului cu 50 de calorii pe zi.

Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica

Vi se pare puțin? Dar nu este o activitate fizică solicitantă sau o schimbare semnificativă a dietei.

modalități dovedite de pierdere în greutate

Potrivit cercetărilor, această creștere poate avea osemnificație clinică în 1 — 2 ani. Conform unui studiu din2 mg de capsaicinoizi înainte de masă, pot reduce aportul de energiecu 74 de calorii.

Dacă deja consumați în mod regulat preparate cu ardei iute, susțineți fără să realizați funcționarea sănătoasă a organismului. Fiecare dintre noi condimentează după gust și, pe bună dreptate, dozele mari pot prezenta un risc. Capsaicina în doze mari poate avea un efect negativ asupra organismului, de exemplu, crește riscul de cancer la stomac.

modalități dovedite de pierdere în greutate

Poate vă gândiți la o salată cu pui sau ceva de genul. Dacă în procesul de pierdere în greutate renunțați la supe și ciorbe, fără să vă dați seama, veți pierde beneficiile acestora. Acest lucru este demonstrat de rezultatele unui studiu dincare a modalități dovedite de pierdere în greutate efectul supelor cu un conținut scăzut de calorii asupra nivelului de sațietate și a aportului alimentar.

Supele din cercetare erau preparate dincarne de pui, cartofi, broccoli, morcovi, conopidă și unt.

modalități dovedite de pierdere în greutate

În timpul studiului, s-a verificat, de asemenea, dacă forma supei influențează nivelul de sațietate, cum este de exemplu supa cremă sau ciorba în care sunt separate legumele. V-am convins să vă schimbați părerea despre supe și ciorbe? Încercați să vedeți dacă simțiți senzația de sațietate pe o perioadă mai lungă de timp, și dacă răspunsul va fi pozitiv, atunci veți reduce aportul alimentar.

Trebuie să fiți atenți la un lucru important, încercați să evitați supele cremă și consumați supe cu un conținut de — de calorii pe porție. Credem că v-am inspirat și v-am oferit un sfat pentru prânzul de mâine. Poftă bună! Și alți factori și activități, cum ar fi un telefon mobil, pot contribui, indirect, la creșterea în greutate.

Vă numărați printre acele persoane cărora le place să citească ceva pe telefonul mobil sau să vizioneze un videoclip în timp ce iau masa? Dacă doriți să vă păstrați silueta, încercați să puneți telefonul deoparte când mâncați. Îns-au efectuat cercetări custudenți din Columbia. În plus, s-a constatat că sunt mai multe șanse să aibă obiceiuri nesănătoase, cum ar fi absența sportului sau consumul de fastfood și băuturi îndulcite. Un telefon mobil este un ajutor versatil și o sursă de divertisment, dar utilizarea excesivă a acestuia poate aveaefectul opus.

Încercați să-l eliminați, de exemplu, în timpul mersului sau în sală pe banda de alergare.

6 moduri dovedite științific prin care puteți pierde în greutate cu succes II

Obișnuiți să verificați mailurile sau rețelele de socializare în drum spre lucru? Atenția acordată telefonului mobil încetinește ritmul mersului, lucru care afectează și caloriile arse în timpul mersului și să nu mai vorbim despre faptul că puteți fineatenți când traversați drumul.

  • Linia de jos Respectarea unei diete convenționale și a unui plan de exercițiu poate fi dificilă.
  • Dietele vegetariene.
  • Pentru a reduce riscul, aplicaţi metodele cele mai simple, care vă vor ajuta să reduceţi până la de calorii zilnic.
  • Studiul a fost condus de Universitatea Plymouth si de Universitatea Queensland.
  • Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica | Medlife
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi
  • Cuplu tânăr pierde în greutate
  • 11 MODALITĂȚI DOVEDITE DE A PIERDE GREUTATEA FĂRĂ DIETĂ SAU EXERCIȚII FIZICE - FITNESS -

Același lucru este valabil și în sala de sport, pe banda de alergare și chiar dacă antrenamentele cardio pot fi plictisitoare pentru unele persoane,distragerea atenției cu ajutorul telefonului mobil, poate afecta eficiența antrenamentului. Nu înseamnă că telefonul ar modalități dovedite de pierdere în greutate să rămână în vestiar în timpul antrenamentului, dar în loc să scrieți unui prieten, încercați să vă concentrațipe mișcareape care o faceți în timpul antrenamentului și folosiți telefonul, de exemplu, pentru a asculta muzică.

Procesul de mestecare al gumei este similar cu consumul de alimente, cu excepția faptului că nu înghițim guma de mestecat la final. Guma de mestecat este o modalitate populară de reîmprospătare a respirației, dar poate ajuta și la pierderea în greutate?

Unele studii științifice arată avantajul gumei de mestecat în reducerea senzației de foamedin timpul zilei sau nevoia de a consuma gustări dulci sau sărate. Această convingere generală este legată de procesul care se declanșează în timp ce mestecăm gumă.

În timpul mestecării, este stimulată producerea de acizi stomacali.

modalități dovedite de pierdere în greutate

Atunci când înghițim saliva, stomacul crede că odata cu aceasta vine și mâncarea și aparesenzația defoame. Totul are sens, dar întrebarea este: simțiți că vă este mai foame când mestecați gumă?

Sau altfel — Au verificat cercetătorii acest proces? Dar ce se întâmplă dacă în loc să mâncați începeți să mestecați gumă? Mai multe studii au analizat efectul gumei de mestecat asupra foamei și apetitului.

modalități dovedite de pierdere în greutate

În timp ce un studiudin susține că mestecarea gumei nu are un efect semnificativ asupra poftei de mâncare, un studiu din are concluzii diferite.

Studiul susține că poate avea un micefectasupra aportului de energie și poate duce la o scădere postpranială mai accentuată a nivelului de glucoză din sânge și a insulinei. Ca o concluzie, în studiu se menționează că nu este încă clar dacă guma de mestecat este un înlocuitor eficient al mâncării pentru menținerea greutății. Însă, cercetătorii au venit cu alte rezultate încare măsurau efectul gumei de mestecat asupra poftei de mâncare, a senzației de foame și a nivelului de energie la participanți.

Potrivit studiului, după mestecarea gumei s-a raportat o senzație de foame și o poftă de dulce, semnificativ modalități dovedite de pierdere în greutate reduse. Oricare ar fi rezultatele cercetării, este necesar să adăugăm ultima frază în articol. Cercetarea a fost realizată cu sprijinul Wrigley Science Institute.

O cercetare de Pierderea în greutate bătrânețea poate semna demență Universitatea din Rhode Island a arătat o scădere a caloriilor consumate în timpul prânzului cu 68 de calorii la persoanele care mestecau gumă. În cadrul universității Louisiana State University, au constatat că guma de mestecat a fost utilă în controlul apetitului, reducând aportul zilnic de calorii al participanților cu 40 de calorii și s-a redus și pofta de mâncare.

S-ar putea spune că 68 sau 40 de calorii în comparație cu aportul zilnic de calorii este o picătură în ocean. Dar chiar și o mică schimbare este un pas înainte, în plus, în cazul gumelor de mestecat, sunt gustoase și revigorante. Unele au efecte majore, altele pot fi doar luate în calcul, dar și o cale mai lentă este o cale mai bună decât niciuna.

Metode de pierdere în greutate dovedite ştiinţific: cum scapi de kilogramele în plus fără dietă

Credem că ați aflat noi modalități de a pierde în greutatedin articolul nostru. Vreți ca prietenii voștri să citească despre efectele supelor și ciorbelor, a capsaicinei șia fibrelor? Nu ezitați și susțineți articolul cu un share.

Mattes, Robert V.

Ațiputeafiinteresat