Cum să slăbești fără să omori metabolismul, Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice șase pastile pentru dieta

cum să slăbești fără să omori metabolismul

Dieta Verde – legumele care îţi accelerează metabolismul

Pe lângă faptul că te ajută să arzi grăsimile, Diete Verde contribuie şi la curăţarea organismului de toxine. Ingredientele din această grupă au cea mai scăzută valoare energetică, dar îţi conferă senzaţia de saţietate fără kilograme în plus.

cum să slăbești fără să omori metabolismul

Poţi consuma cât de multe legume verzi vrei şi nu trebuie să fii atentă la mărimea porţiilor. Mai mult, nutriţioniştii chiar recomandă o porţie dublă atât timp cât stai departe de pâine, paste şi alte alimente bogate în calorii. Cel mai important este să te concentrezi pe  legumele cu frunze verzicare au cele mai multe propietăţi nutritive.

cum să slăbești fără să omori metabolismul

După numai câteva zile ţi se va îmbunătăţi digestia, funcţiile ficatului cum să slăbești fără să omori metabolismul te vei simţi plină de energie. Dacă te decizi să urmezi această dietă, va trebui să ai la îndemână aceste ingrediente tot timpul.

cum să slăbești fără să omori metabolismul

Foloseşte aceste ingredient la cât mai multe dintre mesele tale: salată, spanac, broccoli, kale varză creaţăcastraveţi, fasole verde, mazăre, ardei verzi, mere verzi şi plante aromate proaspete pătrunjel, mărar, coriandru, oregano, busuioc Este recomandat să urmezi această dietă numai timp de trei zile. O poţi repeta la anumite interval de timp.

Cum slăbim fără dietă? - Cristela GEORGESCU

Prima zi Mic dejun: o bucată de pâine integral, un ou fiert, un castravete Gustare: un iaurt Prânz: cartofi la cuptor şi salată de spanac Gustare: salată verde cu ulei de măsline, suc de lămâie şi brânză Cină: Pui sau curcan la grătar cu salată de rucola şi rodie A doua zi Mic dejun: fulgi de ovăz cu banana şi lapte de migdale Gustare: 1 măr verde şi un morcov Prânz: somon sau păstrăv la grătar şi broccoli fiert Gustare: o felie de pâine integrală, cremă de brânză şi ardei verde Cină: fasole verde, cartofi fierţi şi piept de pui la grătar A treia zi Mic dejun: smoothie verde ţelină apio, spanac, măr verde, castravete Gustare: un iaurt Prânz: salată de paste cu roşii cherry, spanac şi tofu Gustare: o felie de pâine integrală, brânză de capră şi avocado Cină: piept de pui la grătar, salată de castraveţi cu iaurt şi mărar Pentru pregătirea mâncărurilor nu folosi niciun pic de grăsime sutn exceluse dressingul de smântână, maioneza sau untulci apelează la plante aromatice proaspete.

Ațiputeafiinteresat