Cunoștințe despre pierderea de grăsime

Mindset: baza pierderii de grăsime de succes - XXL Blog nutriție

Alimentele pe care le consumați sunt probabil factorul numărul unu în modelarea corpului.

Cele mai frecvente 10 greșeli la pierderea în greutate!

Dacă doriți să pierdeți grăsimile și să creșteți energia, trebuie să aveți un plan de dieta bun. Cu toate acestea, ar trebui să aveți în minte că nu există o dietă care sa se potriveasca la toata lumea pentru această problemă.

pierdere în greutate sigură pe lună

Ceea ce funcționează pentru unii, nu funcționează neapărat pentru alții. Nu toți suntem construiți la fel cunoștințe despre pierderea de grăsime avem același metabolism.

Vă poate lua ceva timp sa experimentați pentru a descoperi cea mai bună dietă pentru dvs.

  1. diferența dintre pierderea în greutate și pierderea de grăsime
  2. Mindset: baza pierderii de grăsime de succes Mindset: baza pierderii de grăsime de succes Iulie 1, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Zeci de mii, dacă nu chiar sute de mii de oameni din Olanda ar dori să piardă niște kilograme.
  3. Reguli de bază pentru pierderea de grăsimi - Victor Diaconescu
  4. Acasă Adevărul despre ceea ce se întâmplă cu grăsimea în urma pierderii kilogramelor în exces Reuşim să slăbim câteva kilograme în plus, însă unde dispare grăsimea pierdută?
  5. Slabire 400 de kilograme

Odată ce ați descoperit cel mai bun plan de nutriție, respectați-l. Desigur, va trebui să ajustați acest lucru pentru a vă satisface nevoile, dar învățarea elementelor de bază este crucială pentru a avea un început bun. Cu toate acestea, dacă lucrați și încercați să obțineți masa musculară, puteți crește această valoare la 1,8 grame per kilogram în această perioadă și puteți reveni la 1 gram după aceea.

Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă. Grăsimea iese din tot corpul. Oamenii sunt influențați în mod greșit de celebrități și de cultura occidentală. Majoritatea celebrităților nebunești nu au nicio etică și, de dragul banilor, fac reclame pentru companii care sunt fulgi de porumb, cereale pentru micul dejun, curea subțire de saună, încălțăminte sport etc, iar cel mai rău este faptul că promovează alcool, pan masala etc. Majoritatea acestor produse nu au nicio legătură cu sănătatea.

Încercați să obțineți cea mai mare parte a proteinei dvs. Curcan, piept de pui, pește sunt unele dintre cele mai bune surse de proteine.

5x5 arde grăsime

De asemenea, puteți include ouă și carne roșie în dieta dumneavoastră. Nut vă oferă doare proteine, dar ar trebui să știți că acestea sunt bogate si în grăsimi. Aportul de carbohidrați și grăsimi este cu totul altceva.

pierderea de grăsime o lună

Unii oameni pot fi sensibili la carbohidrați sau pot avea diabet. Alții au metabolismul care le arde cu viteză rapidă. De asemenea, când aveți antrenamente intense, corpul are nevoie de mai mulți carbohidrați decât de obicei. Ajustați consumul de carbohidrați și grăsimi în funcție de nevoile personale și de rata de activitate.

Grasimi versus carbohidrati: la ce sa renuntam pentru a slabi

Când vine vorba de zaharuri simple, puteți limita aportul la minimum. În realitate, zaharurile simple sunt ceva de care putem face fata fără.

Încercați să luați zahărul de la alimente cu conținut scăzut de carbohidrați cum ar fi fulgi de ovăz. Valoarea zilnică recomandată a grăsimii este de 0,4 grame per kilogram de greutate corporală.

pierderea de grăsime în prima săptămână

Cu toate acestea, acest lucru este, de asemenea, subiect al preferințelor și obiectivelor personale. Puteți ajusta întotdeauna acest număr în funcție de modul în care corpul dvs.

Ațiputeafiinteresat