Pierdere în greutate de ranch canyon. Enjoy similar

Top Clinici de pierdere în greutate 2020 - The healthy post

Cele mai bune Spas Pierdere în Greutate în America

În primul rând nu puteți vedea nimic de la o mașină; trebuie sa iesi din masina si sa umbli, mai bine inca sa te tii, pe maini si genunchi, peste gresie si prin creasta si cactus. Când urme de sânge încep să marcheze traseul tău, vei vedea ceva, poate. Probabil ca nu. Rimul-la-rim-la-rim, a.

Am o mâncărime de făcut o săptămână înainte de ziua plecării și am trimis o invitație prin e-mail la comunitatea Boulder, care este destul de mare și bine legată.

Cum de a alege o pierdere în greutate Resort

În câteva zile, am avut trei dobânditori, dintre care doar unul am știut. Steph Schwartz, un contabil de 30 de ani pentru non-profit, care a terminat nouă ultras, opt maratoni, a terminat Leadville de două ori și a fost printre primele zece la Vermont vara trecută, a fost primul care mi-a trimis un e-mail mi-a fost în călătorie.

L-am întâlnit pe Steph și pe prietenul ei, Paul South, care este unul dintre cei mai grați și mai eficienți alergători pe care îi vei vedea vreodată, acum trei ani la un dublu maraton în nordul Wyoming, la primul ultra-stelist al lui Steph.

Paul trebuia să lucreze acel week-end, dar Steph știa de alți doi care erau interesați. Interesat este o subestimare pentru Henry Schloss, 29, proprietar al unei afaceri de brokeraj de tipărire din Denver, a cărui emoție clară a curgat ca energie prin e-mail și prin telefon. El era dispus să ne lase să-l folosim pe Jeep Grand Cherokee, numit în mod corespunzător, în și ne-am asigurat că am avut destule melodii pentru plimbare.

Cum să alegeți o destinație Spa

Henry a condus 17 maraton, inclusiv Boston, trei ultras, și a promis că va fi un finisher la Leadville în Peter Loftsgordon, student la MBA la Universitatea din Colorado, este un începător de vârstă de 27 de ani care a fost inspirat de acest sport când a fost martor la Leadville cu niște prieteni vara trecută.

El și Henry nu erau siguri că ar face tot R2R2R, dar au vrut să ruleze cât mai mult din șanțuri mari, cu un minim de minimă pentru zi.

pierdere în greutate de ranch canyon

Așa cum pierdere în greutate de ranch canyon prezentat la ora P. Vineri, rezultatele pierderii de grăsime t3 de Ziua Recunoștinței, Henry a explicat: "Am nevoie de un șofer pentru a-mi curăța capul", mai ales acest tip de călătorie, pentru că "traseul alergat mă ajută să-mi dau destul de clar că simt că îmi pot respira ochii".

Am mers noaptea, ne-am schimbat șoferii în timp ce mergeam, oprindu-ne numai pentru gaz și un ofițer din New Mexico în calitate de alergător, câteodată am dorința de viteză - până la Flagstaff, AZ unde ne-am oprit la 4 A.

Grand Canyon Rim to Rim to Rim: Un drum clasic de rulare - Avansat - 2020

După o oprire la o cabană de cafea, pentru o cafea mare și trei șaisuri de soia da, suntem din Boulderne aflam pe drum. Apropiindu-se de Marele Stat, Peter, fiind sursa rotundă de cunoștințe interesante, a explicat rapid modul în care canionul a fost format printr-un flux aluvionar. Henry a bătut atunci melodii potrivite: cântecul tematic la "Rocky IV".

După un ansamblu rece de pachete, vezicule de hidratare, alimente și camere de luat vederi, am făcut câteva întinderi rapide și am fost opriți. Marele e înșelător pentru că nu îl puteți vedea până când nu sunteți literal pe margine și, amuzant, am petrecut câteva minute încercând să îl găsim.

Top 12 motive pentru a merge la un spa

Marginea de sud a Grand Canyon oferă ceea ce este într-adevăr o vedere uluitoare asupra uneia dintre minunile lumii. Stând acolo, la marginea ceva atât de ciudat și masiv, știind că vom fi în curând în adâncuri, merită toată călătoria. Am plecat, trecând trenuri de călători descendenți de moli și ascendenți de backpackeri. Am alergat prin arcade de rocă care fuseseră înghițite de pe piatra roșie pentru a se potrivi traseului de trecere care se zgâia la mai mult de 4.

pierdere în greutate de ranch canyon

Odată ajunsi în partea de jos, ne-am oprit pentru a se regrupa înainte de a traversa pasarela spre partea de nord, care începe cu singura "dezvoltare" a podelei Canyon, Phantom Ranch, un grup de cabine și ancadramente. Urmărind traseul bine întreținut, departe de Phantom, am început o urcare treptată de-a lungul strălucitorului golf angel. Cei patru s-au despărțit în acest moment, pentru că ne-am decis să ne purtăm propriul ritm și să mergem cât de departe ne-am dorit înainte de a ne întoarce.

Partea de nord este mult mai puțin călătorită decât sudul, iar părerile se împrăștie cu ceea ce vă puteți imagina din Vechiul Vest. Am văzut chiar și un cowboy adevărat care mergea pe calul de-a lungul potecii înclinate, care și-a călcat drumul până la baza celei mai dramatice înclinări până la marginea de nord.

Steph și cu mine ne-am îndreptat inimile pe marginea de nord și am perseverat asupra uneia dintre cele mai fantastice piste de alergare și a vitezei de drumeții, după ce am descoperit - mult până la sângele nostru - că partea de nord este aproape de picioare verticale mai mari decât sudul.

Ne-am îndreptat spre ceea ce în cele din urmă s-a concretizat ca panta împădurită a marginii de nord, care nu era nimic atât de dramatic ca stâncile din partea de sud. Cu toate acestea, am fost gata să ajungem la marcajul de la jumătatea drumului, la circa 24 de mile și de metri de urcare în zi. Rularea Grand nu se face frecvent.

Căutați un motiv pentru a merge la o vacanță spa? Spa-urile sunt cunoscute ca locuri de vindecare de mii de ani.

Acest lucru era clar din privirile călătorilor și ale turistilor, ale căror fețe înregistrau surpriză, chiar uimire față de noi, mai ales când am trecut pe amândoi venind și plecând pe partea de nord. Cu toate acestea, am avut o minge, iar zâmbetele au devenit expresia universală a Marelui în acea zi frumoasă.

Canyon Creek Ranch

Excursia de întoarcere la râul Colorado a fost una dintre cele mai bune secțiuni ale traseului de croazieră pe care l-am alergat vreodată și am luat ritmul când soarele a indicat că în curând ne-ar părăsi.

Până când am trecut pe partea sudică și am început să urcăm înapoi, ultimele răsărituri roșii au aprins stâncile care se ridicaseră peste noi într-un sfârșit dramatic.

Top Clinici de pierdere în greutate 2020 - The healthy post

Curând a fost întuneric și am pus niște pierdere în greutate de ranch canyon mai calde și faruri pentru ultimele noastre mile. Bijuteria încoronată a fugii a fost tăcerea sau solitașul deșert, aproape de partea de sus a jugului de sud, pe măsură ce luna roșie se ridica peste marginea de nord.

Steph și cu mine am fost încântați și, după ce ne-am alăturat lui Henry și Pete la mașină, ea a remarcat: "aceasta a fost cu siguranță o zi de cinci stele". La început, trebuie să ne ducem la o oprire a camioanelor și să ne întoarcem la Rockies înzăpezite ca o echipă de prieteni noi. Da, iar capetele noastre au fost destul de clare încât am simțit că am putea respira ochii.